Werkwijze

In 2 weken een eigen bestel app voor uw restaurant!

FASE 1: Opzetten samenwerking

  • We tekenen het Appsmen samenwerkingscontract
  • U levert alle benodigde administratieve gegevens aan voor het verwerken van bestellingen:
  • U geeft aan hoe u de bestellingen wil ontvangen per bijvoorbeeld bon, printer of email

Wanneer we deze informatie hebben, kunnen we beginnen met de app!

Ik wil samenwerken

FASE 2: Design en menu voorbereiding

We ontvangen van u:

  • Uw logo en verdere huisstijl
  • uw menu en prijzen (via Thuisbezorgd of geprint/digitaal menu)
  • Bezorgtijden
  • Postcodes gebieden waar u bezorgt

Met deze informatie geven we de app en website vorm:

  • We zetten het design voor de app op
  • Hetzelfde gebeurt voor de website

We leveren promotieflyers voor het verspreiden van uw app! Verder promotiemateriaal kan geleverd worden (facebook promotie, Google Adwords).

FASE 3: Demonstratie van de app en website

Op dit moment presenteren wij de app, de website en ondersteunende materialen.

Bent u akkoord, dan leveren we de app aan en gaan we over tot de testfase en oplevering.

FASE 4: Testen en product aflevering

  • App en website testen: Zijn alle gegevens toegevoegd, komen bestellingen op de juiste manier binnen?

Bij een akkoord, wordt de app opgeleverd.

Vervolgens spreken we over de volgende mogelijkheden:

  • Advies over promotie van de app
  • Inplannen contactmoment om de app downloads en bestellingen (omzet) te bespreken en daarop gebaseerd de promotie strategie aan te passen.

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op!

Ik wil mijn eigen app